فرض ، واجب ، سنت ، حرام ، مکروه تحریمی ، مکروه تنزیهی ،مستحب یا مندوب اور مباح کسے کهتے هیں ان سب کا شرعی حکم کیا هے
فرض ، واجب ، سنت ، حرام ، مکروه تحریمی ، مکروه تنزیهی ،مستحب یا
مندوب اور مباح کسے کهتے هیں ان سب کا شرعی حکم کیا هے
سوال فرض کی تعریف اور اس کا حکم ۔
۔ فرض وه عمل هے جس کا لازم اور ضروری هونا دلیل قطعی سے ثابت هوجواب.
خواه وه عمل مستقل هو مثلا فرض نماز ، فرض روزه یا کسی مستقل عمل میں رکن کی حیثیت رکهتا هو.
جیسے ... نماز میں سجده ، رکوع یا اس کے لئے شرط کی حیثیت رکهتا هو جیسے نماز کے لئے نیت یا وضو.
* بحرالرائق ص290
سوال فرض کی تعریف اور اس کا حکم ۔
۔ فرض وه عمل هے جس کا لازم اور ضروری هونا دلیل قطعی سے ثابت هوجواب.
خواه وه عمل مستقل هو مثلا فرض نماز ، فرض روزه یا کسی مستقل عمل میں رکن کی حیثیت رکهتا هو.
جیسے ... نماز میں سجده ، رکوع یا اس کے لئے شرط کی حیثیت رکهتا هو جیسے نماز کے لئے نیت یا وضو.
* بحرالرائق ص290
کیا ہے ؟ سوال ۔ واجب کی تعریف اور اس کا حکم
۔جواب واجب.... هر وه لازم اور ضروری عمل هے جس کا ضروری هونا دلیل ظنی سے ثابت هو.
مثال کے طور پر نماز وتر کا واجب هونا هم پر حدیث نبوی سے واجب هے ، مردوں کے لئے داڑهی رکهنا حدیث سے ثابت هے.
قواعد الفقه ص539
ضروری نوٹ .. فرض اور واجب عمل کے اعتبار سے دونوں برابر درجے میں لازم اور ضروری هیں
البته عقیدے کے اعتبار سے دونوں میں فرق هے.
فرض عمل کی فرضیت کا انکار کرنے والا شرعا کافر اور دائره اسلام سے خارج هے جبکه واجب عمل کے وجوب سے انکار کرنے والے کافر نهیں هوتا البته سخت گنهگار ، فاسق هوگا.
__________________________________
۔جواب واجب.... هر وه لازم اور ضروری عمل هے جس کا ضروری هونا دلیل ظنی سے ثابت هو.
مثال کے طور پر نماز وتر کا واجب هونا هم پر حدیث نبوی سے واجب هے ، مردوں کے لئے داڑهی رکهنا حدیث سے ثابت هے.
قواعد الفقه ص539
ضروری نوٹ .. فرض اور واجب عمل کے اعتبار سے دونوں برابر درجے میں لازم اور ضروری هیں
البته عقیدے کے اعتبار سے دونوں میں فرق هے.
فرض عمل کی فرضیت کا انکار کرنے والا شرعا کافر اور دائره اسلام سے خارج هے جبکه واجب عمل کے وجوب سے انکار کرنے والے کافر نهیں هوتا البته سخت گنهگار ، فاسق هوگا.
__________________________________
سوال ۔
سنت کی تعریف اور اس کا حکم ۔
جواب ۔ سنت نبی صلی الله علیه وسلم سے ثابت شده طریقے کو کهتے هیں چاهے آپ صلی الله علیه وسلم نے اس کا حکم فرمایا هو یا اس کی تائید فرمائی هو یا کسی کو وه عمل کرتے هوئے دیکها هو اور اس پر نکیر نه فرمائی هو یعنی اس کو منع نهیں فرمایا هو اس عمل سے.
قواعد الفقه ص328
_________________________________
جواب ۔ سنت نبی صلی الله علیه وسلم سے ثابت شده طریقے کو کهتے هیں چاهے آپ صلی الله علیه وسلم نے اس کا حکم فرمایا هو یا اس کی تائید فرمائی هو یا کسی کو وه عمل کرتے هوئے دیکها هو اور اس پر نکیر نه فرمائی هو یعنی اس کو منع نهیں فرمایا هو اس عمل سے.
قواعد الفقه ص328
_________________________________
سوال ۔
حرام کی تعریف اور اس کا حکم
جواب ۔ حرام : وه عمل هوتا هے جس سے اجتناب اور اپنے آپ کو بچانا فرض هے اور یه دلیل قطعی سے ثابت هو اس کا حرام هونا قرآنی آیت سے ثابت هو.
فتاوی شامی ج6 ص338
_______________________________
جواب ۔ حرام : وه عمل هوتا هے جس سے اجتناب اور اپنے آپ کو بچانا فرض هے اور یه دلیل قطعی سے ثابت هو اس کا حرام هونا قرآنی آیت سے ثابت هو.
فتاوی شامی ج6 ص338
_______________________________
سوال ۔
مکروہ تحریمی کیا ہے اور اس کا حکم
جواب ۔ مکروه تحریمی:اس کا مطلب یه هے جو حرام کے قریب هو اور اس کا چهوڑنا واجب هو اور اس سے اپنے آپ کو بچانا اور گریز کرنے کا لزوم روایت سے ثابت هو دلیل ظنی سے ثابت هو.
کتاب ، الطحطاوی ص 80
جواب ۔ مکروه تحریمی:اس کا مطلب یه هے جو حرام کے قریب هو اور اس کا چهوڑنا واجب هو اور اس سے اپنے آپ کو بچانا اور گریز کرنے کا لزوم روایت سے ثابت هو دلیل ظنی سے ثابت هو.
کتاب ، الطحطاوی ص 80
سوال ۔ مکروہ تنزیہی کیا ہے اور اس کا حکم
جواب ۔ مکروه تنزیهی:... اس سے اپنے آپ کو بچانا گریز کرنا اولی هو یعنی بهتر هو که مکروه تنزیهی عمل نه کیا جائے.
فتاوی شامی ج1 ص131
_______________________________
جواب ۔ مکروه تنزیهی:... اس سے اپنے آپ کو بچانا گریز کرنا اولی هو یعنی بهتر هو که مکروه تنزیهی عمل نه کیا جائے.
فتاوی شامی ج1 ص131
_______________________________
سوال ۔
مستحب یا مندوب کی تعریف اور اس کا حکم
۔جواب ۔۔ مستحب یا مندوب: یه وه عمل هوتا هے جس کے کرنے میں ثواب هو اور اس کے نه کرنے میں گناه نهیں هو....اس کو نفل یا تطوُّع بهی کهاجاتا هے جیسے هم نفل نماز پڑهتے هیں. تو ثواب هوتا هے نه پڑهے تو گناه نهیں.
فتاوی شامی ج1 ص123
۔جواب ۔۔ مستحب یا مندوب: یه وه عمل هوتا هے جس کے کرنے میں ثواب هو اور اس کے نه کرنے میں گناه نهیں هو....اس کو نفل یا تطوُّع بهی کهاجاتا هے جیسے هم نفل نماز پڑهتے هیں. تو ثواب هوتا هے نه پڑهے تو گناه نهیں.
فتاوی شامی ج1 ص123
سوال ۔ مباح کی تعریف اور اس کا حکم
جواب ۔ مباح : یه وه عمل هے جس کا کرنا اور نه کرنا برابر هو یعنی اس کے کرنے میں نه ثواب هو اور نه کرنے میں گناه بهی نه هو.
قواعد الفقه
جواب ۔ مباح : یه وه عمل هے جس کا کرنا اور نه کرنا برابر هو یعنی اس کے کرنے میں نه ثواب هو اور نه کرنے میں گناه بهی نه هو.
قواعد الفقه
No comments